Taip teigiama CNN medžiagoje. Tuo pačiu metu pastebima, kad viso pasaulio viešbučiuose ir kurortuose išties atsiranda vis daugiau į miegą orientuotų vietų ir paslaugų.
Tokio tipo atostogos ypač išpopuliarėjo, prasidėjus koronaviruso pandemijai, todėl nemažai viešbučių rinkos žaidėjų savo dėmesį sutelkė į tuos, kurie kenčia nuo miego trūkumo.
Pavyzdžiui, turistams dažniau siūlomi kambariai su naujoviška garso izoliacija ar patobulintomis lovomis, taip pat specialios sąlygos meditacijai ir poilsiui, įskaitant pagalvių meniu, priklausomai nuo padėties, kurioje svečias mėgsta miegoti, siūloma ir aromaterapija, atpalaiduojantys žolelių gėrimai.
Miego tyrinėtoja dr. Rebecca Robbins aiškina, kad ši tendencija brendo jau seniai. Anksčiau viešbučių pramonė daugiausia dėmesio skyrė dalykams, kurie atitraukia dėmesį nuo miego, tačiau juk dauguma turistų į viešbučius įsiregistruoja norėdami pailsėti:
„Žmonėms kelionės dažnai asocijuojasi su dekadentišku maistu, sutrikusiu miegu, ekskursijomis ir visais dalykais, kuriuos daro keliaudami, o tai iš esmės yra miego sąskaita. Dabar manau, kad įvyko didžiulis poslinkis mūsų kolektyvinėje sąmonėje ir sveikata atsidūrė prioritetų viršūnėje.“
Be to, jos nuomone, prasidėjus pandemijai, kai daug žmonių ėmė skųstis pablogėjusia miego kokybe, vis daugiau dėmesio imta skirti miego trūkumo problemoms ir ieškoti būdų, kaip su tuo susidoroti.
Parengta pagal Unian.net
Rašyti komentarą