Ar jums ką nors sako Pantone 219 C spalva? Turėtų. Šiuo metu ji visur, nes Pantone 219 C yra rožinė Barbė.
Ir tik tuo atveju, jei miegojote po plastikiniu savo Barbės svajonių namo stogu, prasidėjo rožinė pandemija, nes liepos 21 d. pasirodysiantis filmas apie Barbę turi tokią rinkodaros strategiją, kad net Kris Jenner atrodo tinginė.
Visame pasaulyje išklijuoti rožinės spalvos reklaminiai skydai ir suoliukai, begalė bendradarbiaujančių prekių ženklų, pasaulinis turas, kuriame dalyvauja aktoriai (Margot Robbie, Issa Rae, Dua Lipa, Ryanas Goslingas ir kiti) bei scenarijaus bendraautorė ir režisierė Greta Gerwig.
Nėra jokių abejonių. Akivaizdu, kad išgyvename Barbių erą. Tačiau kodėl suaugę suaugusieji (tokie kaip aš) yra apsėsti filmo apie lėlę, ypač apie lėlę, kurios grožio standartai ir kūno įvaizdis istoriškai buvo problemiški?
Filmo nuopelnas yra tas, kad jis sprendžia šį klausimą ir dar kai ką. O apsilankius ,,Barbės pasaulyje" Santa Monikoje, kur eksponuojama lėlės istorija, paaiškėja, kad Barbė labai pasikeitė.
Tačiau daug mąsčiau apie tai, kodėl ši vaikystės manija atgimė, ir kreipiausi į keletą grožio bendruomenės atstovų, norėdama sužinoti, ar esu viena, ar ne.
Prieš akis - jų tyrimas apie nenuginčijamą Barbės maniją ir kodėl mes visi su džiaugsmu esame prilipę prie ekrano.
Barbės efektas Barbie rinkodara pasirodė DC Pride parade, ,,The Bachelorette" epizode ir vasaros konditerijos čempionate.
Yra Barbės elektrinis dantų šepetėlis, Barbės kilimėliai, Barbės XBox, aukštakulniai, kosmetika, martinio taurės, šunų drabužiai ir sąrašas tęsiasi. AirBNB netgi sukūrė tikrą Malibu svajonių namą (kurį aplenkė Kenas, taip primindamas filmą).
,,Fenty Beauty" išleido rožinės spalvos lūpų produktą, kuris, kaip spėja gerbėjai, yra susijęs su filmu. Filmas turi savo ,,Instagram" paskyrą, kurią seka 119 000 sekėjų, ir spėliojimai, kas joje pasirodys, tapo savotišku pramogų šaltiniu.
Tai ir vien TikTok paskyra @barbiethemovie turi daugiau nei 600 000 sekėjų. Be visų spaudos ir vartojimo prekių, apie filmą buvo sukurta daugybė turinio - nuo grožio įvaizdžių ir garderobo aprašymų iki spekuliacijų apie filmo siužetą.
Visa tai reiškia, kad žmonės, įskaitant ir mane, negali atsigėrėti visko, kas susiję su Barbėmis. Kyla klausimas - kodėl? Jau dešimtmečius nežaidžiau su lėlėmis Barbėmis.
Pastaruosius daugybę metų nebūtinai galvojau apie Barbę - išskyrus tuos atvejus, kai galvoju apie Nicki Minaj arba Barbę iš ,,Stranger Things".
Paskutinis pokalbis apie Barbę kultūrinėje dvasioje, kurį teko girdėti, buvo apie tai, kad ji nustato nerealius standartus moterims ir, matyt, proporcingai neturėtų gebėti vaikščioti tiesiai.
Tad kodėl aš skubu analizuoti kiekvieną informacijos apie šį filmą kąsnį, tarsi jis atskleistų tikrąją gyvenimo prasmę?
Kodėl noriu visų kolaboracijų? (Kodėl liepos 20 d., likus dienai iki oficialios filmo premjeros, 19.00 val. nusipirkau bilietus sau ir pusei savo draugų, planuodamas į kino teatrą ateiti su visa Barbiecore estetika?
Įtariu, kad tai nostalgija. Kadangi Barbė gimė 1959 m., jos vaikystėje augo ,,Boomers'', ,,X'', ,,Millennials'', ,,Z’’ ir net ,,Alpha'' kartos atstovai, iš kurių kai kuriems dabar yra 13 metų. Kaip pavaizduota filmo anonse, prieš Barbės atėjimą į rinką vaikams tekdavo rūpintis kūdikių lėlėmis.
O kai ji atsirado, ji buvo visiškai priešinga kūdikių lėlei - ji buvo žavinga, suaugusi ir darė karjerą (o vėliau - daugybę karjerų).
Dauguma iš mūsų prisimena Barbę iš vaikystės, nepriklausomai nuo to, ar ją mylėjome, ar nekentėme, ji buvo daugelio kartų vaikystės pagrindas.
Mano kartai Barbė patiko tuo, kad ji mums pasakojo, jog ji gali daryti bet ką - ji gali būti astronautė, ji gali būti dirbanti moteris - ji gali būti viršininkė. Verta prisiminti, kad iš pradžių Barbė buvo vienos rūšies - ji nebuvo tokia įvairi, kokia yra dabar.
Ji galėjo turėti tokių draugių kaip Christie ir Teresa, bet dabar kiekviena lėlė yra Barbė, nesvarbu, kaip ji atrodo.
Ačiū, Dievui, viskas pasikeitė, bet kai buvau vaikas, Barbė niekuo nesiskyrė nuo muzikinių klipų, filmų ar paauglių žurnalų. Prieš internetą, prieš ,,Instagram" mus tiesiog maitino vienu idealiu įvaizdžiu. Dabar taip smagu matyti, kaip jie evoliucionavo.
agrindinė filmo aktorė juokavo, kad jos auklėjimas galėjo turėti įtakos jos karjerai ir dabartiniam pomėgiui kolekcionuoti senovines Barbės lėles.
Tai buvo tarsi fantazija. Vaikystėje ji padarė tokį didelį įspūdį - visa tai, kas joje buvo žavinga. Nežinau, gal pasąmoningai tai tiesiog liko su manimi. Manau, kad tai kalba apie mažą vaiką kiekviename iš mūsų.
Gali būti, kad priminti jums apie tai užtruks labai ilgai, bet mūsų karta išgyveno sunkius laikus, todėl galbūt mes ieškome dopamino dirgiklių visur, kur tik galime jų rasti (nesvarbu, ar tai būtų kino filmas, ar grįžimas prie vaikiško elgesio, ar dėvimi drabužiai ir makiažas, ar visa tai).
Pasaulis išgyveno pasaulinę pandemiją, po kurios sekė kitos pasaulinės krizės.
Dabar, praėjus trejiems metams, nenuostabu, kad galbūt ieškome šiek tiek lengvumo, šviesių akimirkų, paguodos, linksmybių - ar tai būtų ryškiaspalviai lūpų dažai, ar persirenginėjimas geriausiais 90-ųjų įvaizdžiais, ar persirenginėjimas lėlėmis, kurios mums kelia nostalgiją laimingesniems, paprastesniems vaikystės laikams.
Manau, kad Barbė yra laiminga, o to iš tikrųjų ieško visi. Viskas naujajame filme atrodo taip laiminga, taip šviesu ir tarsi būtum kažko dalis.
Barbė taip pat reiškia evoliuciją ir augimą. Pasaulis yra niūrus, o mintis, kad kažkas, kas yra sena, iš tikrųjų gali evoliucionuoti, tikrai įkvepia.
Taip pat jaučiu, kad Barbė tam tikra prasme yra vilties ženklas. Jei Barbė gali pasikeisti, argi negali pasikeisti bet kas?
Dabar Barbė yra feministė ir yra įvairių formų, dydžių, gebėjimų ir etninės kilmės - visi šaltiniai, su kuriais buvo kalbėta apie šią istoriją, sutiko, kad tai yra naujas lėlių patrauklumas.
Šaltinis: https://www.byrdie.com
Rašyti komentarą