Esminiai pokyčiai: modelis, turinti Dauno sindromą, taps „Victorios Secret“ veidu

Modelis iš Puerto Riko tapo pirmuoju apatinių prekės ženklo „Victoria Secret“ veidu, turinčiu Dauno sindromą, skelbia Nypost. Sofia Jirau yra viena iš 18 moterų, pasirodžiusių naujoje „Love cloud“ kolekcijoje, išleistoje šių metų Valentino dieną.

„Vieną dieną svajojau apie tai, dirbau dėl to ir šiandien tai svajonės išsipildymas. Pagaliau galiu išduoti savo didelę paslaptį... Aš esu pirmasis „Victorios Secret“ modelis, turintis Dauno sindromą“, – pirmadienį instagrame rašė Sofia.

S. Jirau modelio karjerą pradėjo 2019 m. Puerto Rike. Tais pačiais metais ji įkūrė sėkmingą internetinę mados parduotuvę „Alavett“.

2020 m. vasario mėnesį Sofia debiutavo Niujorko mados savaitėje.

Jos karjera sėkmingai klostėsi per COVID-19 pandemiją, o socialiniuose tinkluose modelis sulaukė daug sekėjų dėmesio. Ji sukūrė „No limits“ kampaniją, skirtą šviesti žmones apie Dauno sindromą, dėl to modeliu susidomėjo ir „Victorios Secret“ vadovai.

Apatinių prekės ženklas pastaraisiais metais sulaukė nemažai kritikos. Aktorė Jameela Jamil vadino prekės ženklą „transfobiška įmone, kuri samdo tik lieknas moteris“. Futbolo žvaigždė Megan Rapinose teigė, kad prekės ženklo žinutė yra „patriarchalinė ir seksistinė“.

Šiuo metu kompanija siekia radikalių pasikeitimų ir neseniai nusamdė naują kūrybos vadovą – Raulą Martinezą.

„Love cloud“ kolekcija yra pirmasis didelis R. Martinezo „Victoria Secret“ projektas.

Archyvų nuotr.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder