Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, Lietuvos piliečiai ne tik patenka tarp daugiausiai geriančiųjų pasaulyje, bet ir yra pačioje šio sąrašo viršūnėje.
„Bulvaras“ nė kiek neabejoja, kad norint bent kiek ženkliau sumažinti šios problemos mastą, jau seniai reikėjo imtis kur kas veiksmingesnių priemonių.
Kokių - diktuoja pats gyvenimas.
Šiomis dienomis skirtinguose šalies policijos komisariatuose mirė du pusamžiai vyrai, kurie viešose vietose sulaikyti girti.
Šiuos faktus ir būtų galima panaudoti kiek įmanoma baisesniais bei šlykštesniais vaizdais iliustruotoje socialinėje reklamoje „Gersi - mirsi“.
Skamba kraupokai. Bet užtenka prisiminti, kokį poveikį lietuviams padarė saugos diržus segtis raginusi socialinė reklama.
Ant priekinio automobilio stiklo likęs vaiko kraujas ir jo plaukų kuokštas šokiravo, tačiau privertė jei ne laikytis Kelių eismo taisyklių, tai bent susimąstyti apie pasekmes.
Humoristinio žanro rubrikos „Bulvaras“ neturintiems fantazijos ir humoro jausmo skaityti nerekomenduojama.
Rašyti komentarą