Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrui - 20

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras (KTKIC) mini savo veiklos dvidešimtmetį. Jubiliejus minimas turizmo sektorių krečiant įvairiems sukrėtimams, tačiau Klaipėda prisitaiko prie pasikeitusių aplinkybių ir džiaugiasi, kad miestą atranda daugiau vidaus turistų.

KTKIC vadovė Romena Savickienė „Vakarų ekspresui“ sakė, kad sukaktį įstaigos kolektyvas pasitinka darbingai.

„Paskaičiavome, kad per du dešimtmečius pas mus apsilankė beveik 1,5 milijonai lankytojų, surengėme per 3 500 ekskursijų, nuo 2004 metų uoste priėmėme apie 800 kruizinių laivų“, - vardija R. Savickienė.

Anot jos, paskutinius kelerius metus turizmo sektorius pergyveno vieną sukrėtimą po kito: pandemija, karas, energetinė krizė.

„Turistų srautai dar nepasiekė 2019 metų lygio, tačiau šiemet jau sugrįžta užsienio turistai“, - sako R. Savickienė.

Anot jos, pastebimai Klaipėdą atrado Lietuvos gyventojai. Ypač miestas patrauklus norintiems poilsį derinti su atostogomis („workation“ ang.), jaunoms šeimoms su vaikais.

„Poilsiautojai atrado, kad Klaipėdoje turime paplūdimių, net laukinių, kokių nerasime kaimyniniuose kurortuose“, - sako R. Savickienė.

Anot jos, Klaipėda tampa „hub'u“, vieta, iš kurios lengvai pasiekiama visa aplinkinė regiono turizmo infrastruktūra.

„Ypač pandemija pakeitė keliavimo įpročius, žmonės daugiau ieško maršrutų gamtoje pėsčiomis, dviračiais, populiarios sveikatinimo trasos, nori įvairesnių ekskursijų, paliesti, išbandyti, patirti gastronominių patirčių“, - pastebi R. Savickienė.

Anot jos, šiuo metu KTKIC daugiausia įgyvendina miesto pristatymo programų, kurios nukreiptos viešinti naują Klaipėdos identitetą.

Uostamiestis pristatomas nauju šūkiu. Klaipėda - judantis miestas!

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder