Iš Austrijos atvykęs bosas Evert Sooster debiutuoja operoje „Undinė“

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro operoje „Undinė“ balandžio 22 d. kaip Vandenis debiutuoja  bosas Evert Sooster (Austrija), galintis pasigirti gausia scenine patirtimi žinomuose Europos teatruose.

Antoníno Dvořáko opera „Undinė“ Žvejų rūmuose šį sezoną rodoma paskutinį kartą. Nepraleiskite šios progos, nes kitos teks laukti iki rudens.

Pagrindinį vaidmenį operoje atliks Klaipėdos publikos ypač mylima solistė Rita Petrauskaitė. Jos ir Princo, kuriuo taps solistas Mindaugas Zimkus, išbandymų kupina meilės istorija skambės apsupta nepaprasto grožio muzikos ir scenografijos stebuklų.

Evert Sooster į Klaipėdą atvyko iš Austrijos. Atlikėjas daugiau nei dvidešimt metų dainavo boso partijas Vokietijoje, Prancūzijoje, Austrijoje, Italijoje, Vengrijoje, Norvegijoje ir kitur, o nuo vasario mėnesio dirba Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre.

„Mano vokalo pedagogė, dirbanti Suomijos ir Latvijos nacionalinėse operose, pamatė skelbimą, kad Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras skelbia atranką solistams bei pasiūlė man dalyvauti. Iki atvažiavimo į Klaipėdą nedaug žinojau apie šį miestą: tik tai, kad tai nuostabus miestas prie jūros. Mano mergina buvo kilusi iš Lietuvos, iš anksčiau pažinojau daug puikių lietuvių, savo srities profesionalų. Nuo vasario dirbu Muzikiniame teatre ir jis man dabar svarbiausias. Jau dainavau Karabaso Barabaso partiją J.Gaižausko edukacinėje operoje vaikams „Buratinas“, o netrukus debiutuosiu – kaip Vandenis operoje „Undinė“. Tarptautiniame Klaipėdos festivalyje vasarą dainuosiu operos „Klaipėda“ premjeroje, kur atliksiu Viliaus Gaigalaičio vaidmenį“,- džiaugiasi solistas Evert Sooster.

Solistas džiaugiasi puikia darbine atmosfera, kolegų profesionalumu ir įdomiais pastatymais. „Įvairiuose operos teatruose dainuoju nuo 1998 metų. Darbas skiriasi mažai, nebent kitoks apmokėjimas. Aš nelyginu teatrų, lyginu tik juose man tenkančius iššūkius. Vienas didesnių iššūkių KVMT – dainavimas lietuviškai, bet ir tai pavyksta įveikti. Juk man teko dainuoti anglų, vokiečių, italų, prancūzų ir turkų kalbomis. Lietuvių kalbą sudėtingumo lygiu prilyginčiau dainavimui prancūziškai, nes ji pasižymi sudėtingu tarimu. Bet aš mėgstu iššūkius, noriu mokytis kažko naujo, atrasti savo naujus gebėjimus, tad dainavimas lietuviškai – puikiai man tinka. Beje, lietuvių kalba – labai įdomi ir archajiška. Norėčiau Klaipėdoje pasilikti kuo ilgiau, o dainuoti tikiuosi iki pat mirties (juokiasi). Šiuo metu man tik 54 metai. Solistui tai pati balso branda, tad jaučiuosi esantis pačioje geriausioje savo formoje. Labai laukiu naujo Muzikinio teatro pastato. Noriu čia sudainuoti daug naujų įspūdingų spektaklių“,- sako E. Sooster.

Kuo Klaipėdos muzikinis teatras skiriasi nuo kitų teatrų kuriuose teko dainuoti E. Sooster? „Laisvi pirmadieniai. Vidurio Europos teatruose tokio stabilumo nėra: dainuoji ir niekada nežinai kada tavo laisvadienis. Kitas iškirtinumas – pakankamai laiko skiriama vokalo repeticijoms. Tai didžiulis privalumas!“,- giria pašnekovas.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder