Miestą reprezentuojančio logotipo ir vizualinio identiteto sistemos sukurtos Klaipėdos ekonominės plėtros agentūrai „Klaipėda ID“, jis kurtas nuo praėjusių metų rudens.
„Atvykome susipažinti su tuo, kas mano manymu, taps mūsų komunikacijos vadovėliu. Pirmasis žingsnis į bendrąją komunikaciją yra vizualinis identitetas, kurio neturime“, – vizualinio identiteto pristatymo renginyje antradienį sakė „Klaipėda ID“ vadovė Eglė Songailienė.
Klaipėdos vicemeras Arvydas Cesiulis sakė, kad dabartinis miesto identifikavimas netenkino.
„Mes įprastai tapatinami su jūra, uostu ir automagistralėje matomu plakatu apie švyturio šalį. Mūsų tai netenkino“, – kalbėjo jis.
Pagrindiniu naujojo identiteto akcentu tapo apskritas stilizuoto Klaipėdos herbo pavidalo logotipas, kuris, atitraukus tam tikras jo detales, transformuojasi į šypsenėlės simbolį. Šio detalės gali būti įvairių spalvų, derinamos su skirtingais fonais.
Miestą reprezentuojančio logotipo ir vizualinio identiteto sistemą, pagal jungtinės veiklos sutartį, kūrė bendrovės „Juicy Square“, „Homo eminens" ir „Dizaino agentūra“, atstovaujančios prekės ženklus „Xwhy“ bei „Critical“.
Paslaugos kainavo apie 35 tūkst. eurų.
Tyrimo metu atskleisti pagrindiniai klaipėdietiškojo identiteto elementai – unikali gamta ir darnus vystymasis, darna su uostu, bendruomeniškumas, miesto potencialas ir ambicijos.
Įstaigos atstovai sako, kad naujasis identitetas turėtų prisidėti prie to, kad Klaipėda būtų dar labiau pastebima tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu, investuotojams pritraukti, turizmo rinkodarai ir kitiems tikslams.
Sukurtomis priemonėmis galės neatlygintinai naudotis savivaldybės įstaigos, privačios organizacijos, gyventojai.
„Mūsų darbas buvo sukurti sistemą, kurią galėtų naudoti kiekvienas, aš manau, kad mums tai pavyko, laikas parodys, kad jis yra vykęs“, – sakė „Klaipėda ID“ rinkodaros projektų vadovas Girmantas Neniškis.
E. Songailienė neabejoja, kad šis vizualinis identitetas yra paveikus ir padės siekti tikslų.
„Vertiname ne pagal tai, patinka ar nepatinka, o veikia ar neveikia? Kaip rinkodaros profesionalė galiu pasakyti, kad tai veiks, nematau jokių šansų, kad tai nebūtų įgyvendinta“, – sakė E. Songailienė.
Savivaldybės įstaiga „Klaipėda ID“ skelbia, kad pasiruošimas projektui vyko daugiau nei metus, o kūrybos procesas prasidėjo pernai rudenį, jame dalyvavo skirtingos miestiečių bendruomenės, o kokybinėje apklausoje dalyvavo maždaug procentas visų klaipėdiečių.
Klaipėda Visual Identity from Critical on Vimeo.
Rašyti komentarą