„Piko metu važiuoti, pavyzdžiui, šeštu ar aštuntu numeriu pažymėtais autobusais yra tikras iššūkis. Net įlipti į juos būna sunku, apie komfortą net kalbos nėra“, - dienraščiui skundėsi pasipiktinęs klaipėdietis.
Tačiau klausimas apie padidėjusius keleivių srautus „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorių Gintarą Neniškį nustebino, mat, pasak jo, vasarą viešuoju transportu žmonių naudojasi mažiau.
"Birželio pirmą savaitę šeštu ir aštuntu numeriais pažymėtais autobusais važiuojančių keleivių skaičius mažėja apie 10 procentų.
Birželio paskutinę savaitę keleivių mažėja dar apie 10 procentų, tad, palyginti su gegužės mėnesiu, viešuoju transportu besinaudojančių žmonių mažėja beveik penktadaliu", - duomenimis pasidalijo G. Neniškis.
G. Neniškis samprotavo, jog galbūt taip sutapo, kad tuo pačiu metu „supuolė“ daugiau tuo pačiu maršrutu norinčių važiuoti žmonių.
„Vasarą kai kurių, pavyzdžiui, aštunto autobuso reisai yra retinami, didėja laukimo intervalas. Gal taip sutapo, jog autobuso reikėjo laukti ilgiau, dėl to ir žmonių susirinko daugiau“, - mintimis dalijosi G. Neniškis.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius taip pat patikino, kad birželio mėnesį padažninamas prie jūros vežančių autobusų kursavimas bei pavėlinamas paskutinis reisas.
Komfortas nėra prioritetas
Jis taip pat patikino, jog nėra orientuojamasi į keleivių komfortą, mat kelionės šiuo transportu trunka keletą ar keliolika minučių.
„Kiekvienas autobusas turi tam tikrą maksimalų stovimų ir sėdimų vietų skaičių. Miesto autobusuose stovimų vietų skaičius yra nuo dviejų iki trijų kartų didesnis nei sėdimų, dažnai žmonėms nepatinka, jei stovinčių žmonių yra daugiau nei sėdinčių“, - pasakojo G. Neniškis.
Pašnekovas patikino, jog jau seniai nėra fiksuotų atvejų, kad autobusai važiuotų pergrūsti.
Vasarą daugėja „zuikių“
Pasidomėjus, kaip vasarą tikrinami autobusai, kuriuose akivaizdžiai važiuoja daug žmonių, G. Neniškis sakė, jog nėra konkretaus nutarimo.
„Aiškaus nurodymo, kaip tokiais atvejais elgtis, nėra. Jei kontrolieriai mato, kad bilietų patikrinimas gali trukti ilgai ar labai sutrikdyti grafiką, jie autobusą praleidžia“, - minėjo „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius.
Visgi pastebėjus, kad sumažėja pažymėtų bilietų skaičius, kontrolieriai viešojo transporto priemones tikrina dažniau.
„Vasarą “zuikių„ mieste atsiranda daugiau, tai natūralu. Moksleiviai ir studentai dažnai nebeperka mėnesinių bilietų, naudoja vienkartinius ir tikrai atsiranda gudraujančiųjų. Taip pat turime daugiau svečių iš kitų miestų, o mes vieninteliai šalyje turime popierinius bilietėlius su QR kodu, tad ne visi svečiai žino, kad jį reikia nuskenuoti. Ne visada suveikia ir atsiskaitymas el. bilietais ar bankinėmis kortelėmis, o žmonės to nepastebi“, - patirtimi dalijosi G. Neniškis.
Rašyti komentarą