Simonas Gentvilas koalicijos partneriams iš Laisvės partijos: vengti atsakomybės nėra politiškai atsakinga
(5)„Aš šiuo pasiūlymu sprendžiau susisiekimo ministro sektoriaus problemą, nes ministras – ne Seimo narys, tai aš galvojau, kad mano mandatas yra šiek tiek stipresnis eiti į Seimą, įtikinti frakcijas, nes tai yra transporto tarša, transportas yra dominuojanti taršos forma Lietuvoje ir reikia kurti alternatyvą, t.y. viešąjį transportą. Pasiūlymą pateikiau, pasiūlymas galbūt net nelabai tiko Laisvės partijai, tad grįšim dabar į Vyriausybę ir man atrodo Susisiekimo ministerijos rankose yra siūlyti realius instrumentus, o ne bėgti nuo problemos“, - antradienį LRT radijui sakė S. Gentvilas.
Paklaustas, kuo Laisvės partijai pasiūlymas galėjo neįtikti, aplinkos ministras teigė nežinąs atsakymo, bet tvirtino, kad atsakomybės vengimas nėra politiškai atsakingas žingsnis, o transporto taršos problema Lietuvoje šiandien yra nesprendžiama.
„Aš nežinau, jie turi patys atsakyti už sritį, už kurią yra atsakingi, o atsakomybės vengimas nėra politiškai atsakingas žingsnis. Dabar jų eilė įrodyti, kad jie žiūri realiai į problemas, kurios yra akivaizdžios, mokslu įrodytos ir jie, kaip miestiečiai, aukšto išsilavinimo žmonės, turi imtis iniciatyvos. Transporto tarša yra egzistuojanti, reali ir ji yra nesprendžiama šiandien Lietuvoje“, – pabrėžė S. Gentvilas.
ELTA primena, kad Seimas trečiadienį nenumatyto posėdžio metu po pateikimo nepritarė Aplinkos ministerijos siūlymui atsisakyti automobilių registracijos mokesčio ir vietoj jo įvesti naują metinį taršos mokestį.
Projektą palaikė 42 parlamentarai, 35 balsavo prieš, 15 Seimo narių susilaikė. Iš Laisvės partijos frakcijos atstovų, už projektą balsavo 2 Seimo nariai, 2 susilaikė, 7 balsavime nedalyvavo. Parlamentas projektą grąžino tobulinti.
Rašyti komentarą