M. Skuodis apie „Lietuvos pašto“ paslaugų kokybę: anksčiau – masiniai vėlavimai, dabar – tik pavieniai atvejai
„Pagal tuos skaičius, kurios turiu, tai su leidiniais vėlavimas yra 1 proc. ir yra tik atskiri regionai. Taip, kovidas. Vakar buvo paskelbta, kad 300 žmonių pašte yra iškritę ir tiesiog negali fiziškai pristatyti. Bando vieni kitus dengti. Aš labai tikiuosi, kad tai yra laikina“, – antradienį opozicinės Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ posėdyje kalbėjo M. Skuodis.
Ministras sutiko, kad viešojoje erdvėje girdima kritika dėl prasto „Lietuvos pašto“ klientų aptarnavimo ir komunikavimo su klientais kokybės leidžia indikuoti, kad įmonėje taisytinų vietų yra.
„Nebendrauti, nereaguoti, neatsakyti negalima. Čia nėra net ko šnekėti. Ir klientas šitoje vietoje yra visą laiką teisus ir taškas“, – pabrėžė jis.
Tačiau, kaip aiškina susisiekimo ministras, siuntų vėlavimas nėra masinė problema, su kuria susidurtų „Lietuvos pašto“ klientai, o pristatymo kokybė, pasak jo, vis gerėja.
„Mes kažkada irgi turėjome tokį susitikimą prieš pusmetį ar gerus metus dėl visų vėlavimų (...). Tai, pavyzdžiui, dabar tos situacijos nėra. Yra pavieniai atvejai, o tada mes turėjome masinę situaciją. Tai aš šitoje vietoje tikrai matau pažangą, jis dar nėra toks, kokį norisi matyti. Tai aš tikrai labai noriu tikėti, kad tai yra tik laikina“, – tikino M. Skuodis.
Vis tik ministro teiginiais dėl gerėjančios „Lietuvos pašto“ paslaugų kokybės Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ seniūnas Saulius Skvernelis neliko įtikintas.
„Vakar teko su kolegomis iš žiniasklaidos bendrauti, tai viena kolegė pasakė, kad kalėdinis siuntinys nepasiekė dar vakar ar užvakar. Tai, matyt, problema dar nėra išspręsta“, – replikavo S. Skvernelis.
Rašyti komentarą