Vakarinė kelionė Vilnius–Klaipėda truko daugiau nei 10 valandų: traukinys gedo ne vieną kartą

(1)

Paprasta vakarinė kelionė į Plungę iš Šiaulių važiavusiems keleiviams virto apie 8 valandas trukusia nežinia. „LTG Link“ atstovai pripažįsta, kad tokia situacija – netoleruotina ir teigė atliekantys vidinį tyrimą dėl šios situacijos valdymo.

„Naktinį“ reisą ištvėrusiems keleiviams buvo kompensuoti bilietai bei suteikta pilna nuolaida kitai kelionei. 

Dėl traukinio gedimo vakarinis penktadienio, rugsėjo 22 d., reisas iš Vilniaus į Klaipėdą gerokai išsitęsė per naktį – prieš 21 valandą į traukinį Šiauliuose turėję įsėsti keleiviai už valandos kelio (apie 100 km) esančią Plungę pasiekė tik šeštą valandą ryto.

Kaip teigė 15min laišką parašęs skaitytojas, traukinys Nr.19, vykstantis iš Vilniaus į Klaipėdą, Šiauliuose turėjo sustoti 20:47. Pagal tvarkaraštį į Plungę jis atvyksta 21:51.

„Traukinys gerokai vėlavo – pasirodo užgeso ir stovi Radviliškyje. Traukinys atvažiavo vėluodamas apie 30 minučių. Pagalvojom nieko blogo nebus – traukinys sutvarkytas. Traukinys vėl sustojo prie Kužių, vyko jo tvarkymas“, – rašė skaitytojas.

Anot skaitytojo, situacija pasikartojo kelis kartus – traukinys sustodavo ir vėl pajudėdavo.

„Sustojus netoli Telšių mašinistas džiaugsmingai informavo, kad gedimas sutvarkytas. Po to traukinys vėl sustojo. Kol galų gale iš paskutinių jėgų nuvažiavo į Lieplaukę“, – dėstė nelauktai ilgiausią savo kelionę traukiniu patyręs skaitytojas.

Keleiviams buvo pranešta, kad Lieplaukėje jų lauks autobusas, tačiau buvo vėlyva naktis, tad ir autobuso reikėjo gerokai palaukti.

„Mes Plungėje atsidūrėme beveik 6 ryto. Mane nustebino šitas „Lietuvos geležinkelių“ nepasiruošimas traukinio gedimo atveju. Kelionė keleiviams iš Vilniaus į Klaipėdą užtruko virš 10 valandų!“, – stebėjosi skaitytojas.

LTG: dėl situacijos atliekame vidinį tyrimą

„LTG Link“ atstovai patvirtino, kad toks incidentas rugsėjo 22 d. iš tiesų įvyko, ir teigė nuoširdžiai atsiprašantys keleivių dėl kelionės metu patirtų nepatogumų.

„Ši situacija yra netoleruotina, todėl siekiant išsamiai įvertinti įvykio priežastis, aplinkybes bei specialistų priimtus sprendimus, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ atlieka vidinį tyrimą. Situaciją vertina ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ekspertai“, – rašoma 15min gautame atsakyme.

Pirminiais duomenimis, rugsėjo 22 d. keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ traukinyje, važiavusiame maršrutu Vilnius–Klaipėda, fiksuotas gedimas. Traukinio mašinistas bandė gedimą pašalinti ir tęsti kelionę.

„Bandymams nepavykus į traukinio sustojimo vietą buvo iškviesta remonto brigada, kuri traukinį nutempė iki artimiausios stoties, kur būtų galima atlikti remonto darbus ir tęsti kelionę. Nepavykus pašalinti traukinio gedimo, keleivių vežimui buvo iškviestas autobusas. Į Lieplaukės stotį, kur stovėjo traukinys, autobusas atvyko 5 val. 25 min., juo važiavo 38 keleiviai“, – teigė „LTG Link“ atstovai.

Traukinio kelionei užsitęsus ilgiau nei planuota, „LTG Link“ keleiviams kelionės metu tiekė vandenį bei užkandžius.

„Už patirtus nepatogumus keleiviams, kurių keliones ypač paveikė traukinio vėlavimas, bus kompensuojama įsigyto traukinio bilieto kaina, taip pat pasiūlyta nemokama kelionė pasirinktu maršrutu Lietuvos teritorijoje. Dar kartą atsiprašome keleivių už patirtus nepatogumus“, – nurodoma atsakyme.

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder