Senjorai pyksta dėl naujų AČIŪ kortelių

(10)

Žaibiškai kylant maisto produktų kainoms, dažnas renkasi prekes iš akcinių lentynų ir nepraleidžia išskirtinių pasiūlymų. Tačiau kai kam tokios galimybės tapo apribotos. Pasirodo, lojalumo kortelę, kuri suteikia galimybę apsipirkti pigiau, „Maximoje" gali gauti ne visi pirkėjai. Senjorai tai vadina diskriminacija.

Į redakciją kreipėsi senjorė iš Vilniaus, kuri sako neseniai sužinojusi, kad greitai negalės naudotis savo pamėgto prekybos tinklo lojalumo kortele.

„Kaip tik šiuo metu yra paskutinės dienos, kada galima atnaujinti „Maxima" lojalumo korteles ir pasikeisti jas į naujas. Norėdama tai padaryti, sužinojau, kad negaliu pasikeisti kortelės, nes neturiu mobilaus telefono", - pasakoja senjorė Angelė.

Moteris sako, kad visuomet užpildyti anketai tikdavo jos namų telefonas, tačiau šį kartą situacija pasikeitė: „Iš pradžių pagalvojau, kad čia nesusipratimas, gal vietinė kasininkė kažką supainiojo.

Tuomet paskambinau į prekybos tinklo liniją ir ten pakartojo, kad, jeigu neturiu mobilaus telefono, negalėsiu turėti ir lojalumo kortelės.

Man tai atrodo kaip diskriminacija. Kodėl jie mane verčia pirkti mobilų telefoną? Kas man už tai apmokės? Naudojuosi laidiniu namų telefonu ir viskam jis tinka. Pas gydytoją užsirašyti galiu, į paštą paskambinti taip pat, o prekybos tinklo kortelei gauti - ne."

Angelė neslepia, kad į minėtą prekybos tinklą, kurio parduotuvė yra arčiausiai namų, moteris užsuka bent kelis kartus per savaitę. Ji nusiminė sužinojusi, jog nebegalės naudotis čia taikomomis nuolaidomis, skirtomis lojalumo kortelių turėtojams.

„Man sunku judėti, todėl net ir negalėčiau eiti apsipirkti į toliau esančias parduotuves. Labai gaila, kad dabar turėsiu mokėti didesnę kainą, nei kiti. Šiandien maistas labai brangiai kainuoja. O pensininkams tikrai ne visada užtenka pinigų maistui", - sako Angelė.

MAXIMA komentaras

Iki kovo 1 d. buvo galima pasikeisti AČIŪ kortelę. Kliento validavimas galėjo būti atliekamas dviem būdais: su mobilaus telefono numeriu arba el.pašto adresu.

Klientams, kurie neturi mobilaus telefono, AČIŪ kortelę siūlyta pasikeisti su turimu el.pašto adresu.

Tuo atveju, jei klientas neturi nei mobilaus telefono numerio, nei el.pašto adreso, rekomenduota kreiptis į artimuosius pagalbos, kad jie aktyvintų AČIŪ kortelę savo telefono numeriu arba el.pašto adresu.

Svarbu, kad jų telefono numeris ar el.pašto adresas nebūtų nurodytas prie jokios kitos AČIŪ kortelės.

 

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder