Vairuok ir norėk: UAB „Klaipėdos paslaugos“ vairuotojams sukurtos išskirtinės darbo sąlygos

(4)

Klaipėdoje galima suskaičiuoti bent dešimtį įmonių, teikiančių keleivių pervežimo paslaugas. Vienos jų aptarnauja tarpmiestinius maršrutus, kitos veža tik pagal užsakymus, trečios dirba reguliariuose maršrutuose. Bet renkantis darbovietę visada iškyla klausimas: o kur geriausia dirbti autobuso vairuotoju?

Didžiausios keleivinio transporto bendrovės Vakarų Lietuvoje – UAB „Klaipėdos paslaugos“ – generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas įsitikinęs, kad per beveik 70 metų veikiančios municipalinės įmonės istoriją pagaliau pasiektas toks lygis, kai čia dirbantys vairuotojai turi puikias darbo ir poilsio sąlygas.

Pagrindinė to priežastis - nauji autobusai.  Nuo 2013 metų miesto keleivių pervežimams „Klaipėdos paslaugos“ perka tik naują techniką ir šiemet papildys transporto parką dar 21 nauju elektra varomu autobusu.

„Kas yra sėdėjęs už bet kurios mašinos vairo, puikiai žino, koks skirtumas yra vairuoti naują ir 15 metų senumo automobilį“, - teigia V. Ramanauskas.

Ir patys bendrovės vairuotojai puikiai vertina naujų autobusų privalumus.

„Šilta kabina, patogus valdymas, puiki trauka ir manevringumas. Jausmas toks, kad vairuoji lengvąjį automobilį, o ne 12 metrų autobusą“, - pasakojo Ramūnas Kontautas, vežantis keleivius Klaipėdoje 2018 m. pagamintu MAN markės autobusu.

Bendrovėje jis dirba tik kiek daugiau nei metus. Įsidarbino per Užimtumo tarnybą, kuri su bendrovės siuntimu apmokėjo vairuotojo - profesionalo kategorijos kursus.

Labiausiai Ramūną nustebino, kai šį sausį, spaudžiant 20 oC šalčiui, atėjęs į pirmąjį reisą 4.30 ryte rado užvestą ir pašildytą autobusą.

Pasirodo, UAB „Klaipėdos paslaugos“ turi budinčią technikų komandą, naktį užvedančią autobusus, kad į pirmąjį reisą jie išvažiuotų paruošti komfortiškai kelionei.

Kaip pasakojo UAB „Klaipėdos paslaugos“ Pervežimų skyriaus vadovas Viktoras Piklapis, jų vairuotojai į darbą gali ateiti su kostiumu ir galėtų tiesiai iš darbo su tuo pačiu kostiumu vykti į pokylį.

„Grįžęs iš reiso vairuotojas turi užsukti į mūsų teritorijoje esančias degalines pripildyti kuro bakus ir užvažiuoti į automatinę plovyklą, kad nuplautų autobusą prieš naują darbo dieną. Viskas. Jo darbas baigtas“, - aiškino V. Piklapis.

Jei vairuotojas pastebėjo, kad autobusas skleidžia neįprastą garsą ar borto kompiuteris rodo įspėjimo pranešimą, gedimas registruojamas serviso žurnale.

Net į bendrovės remonto patalpą vairuotojui patekti neleidžiama – patys serviso darbuotojai paima autobusą patikrai ir jį sutvarkę pastato į įprastą vietą. Autobuso salono valymu taip pat rūpinasi atskira valytojų brigada.

Poilsio kambarys su virtuvėle, užkandžių pardavimo automatas, kavos aparatas – visa tai darbuotojų patogumui yra administraciniame pastate, šalia valdymo punkto, kur prasideda ir baigiasi vairuotojų darbo diena.

Šiuo metu vairuotojams įrengiama dar didesnė ir komfortiškesnė  poilsio zona. Beje, vairuotojams reguliariai išduodami ir kasdieniai darbo rūbai.

„Mūsų bendrovė auga, kasmet teikiame vis daugiau skirtingų paslaugų, bet keleivių pervežimas išlieka mūsų pagrindine veikla, o vairuotojai yra mūsų pagrindinė darbo jėga.

Keliame jiems aukštos aptarnavimo kultūros reikalavimus, padedame to išmokti - organizuojame seminarus, mokymus. Bet tuo pačiu suteikiame visas socialines garantijas ir puikias darbo sąlygas.

Kas nori sąžiningai dirbti ir užsidirbti, kilti karjeros laiptais – mūsų durys atviros“, - teigia Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos paslaugos“ generalinis direktorius.

Daugiau informacijos apie UAB „Klaipėdos paslaugos“ darbo pasiūlymus įvairių kategorijų vairuotojams rasite https://klap.lt/titulinis/karjera/, teiraukitės [email protected].

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder