Kalta pirmiausiai Autobusų parko vadovybė dirbanti dar pagal praeities standartus ir priimdama į darbą Chamus vairuotojus.
Atvykeliams būtina išaikštinti ,kad čia EUROPA.
Tokiems vairuotojams ne vieta Lietuvoje ir jokio pateisinimo nėra.
Nesvarbu ,suprato kalba ar ne -su keleiviu būtina elgtis pagarbiai-tuo labiau neįgaliu.
Seniai laikas "tarybius hamus" vyti iš paslaugų sferos.
Na o keleiviai -čia msų visuomenės kultūros spragos.Deja per daug metų pažangos mažai.Gaila kad tuo keliu eina jaunoji karta.
Saviladybės reakcija parko vadovams manau turi būti itin griežta
Nuoširdi nuomonė
Nuoširdi nuomonė,
Yra labai daug puikių autobusų vairuotojų, mandagių, gerai ir saugiai vairuojančių, bet tik kažkas nutinka ne taip, tuoj pat yra puolama į komentarus rašyt kokie visi vairuotojai blogi, kaip blogai vairuoja ir nemandagiai elgiasi. Yra visokių, pas kuriuos tikrai nesinorėtų antrą kartą įlipti, bet tikrai yra daug gerai dirbančių. Labai mėgstame kitus teisti, tačiau pasižiūrėkit kaip tiems patiems autobusams lengvosios nuolat užkišinėja, nepraleidinėja, autobusų vairuotojai dėl to dažnai ir staigiai stabdyt turi, o keleiviai iškart užsipuola kad ,,kaip malkas veža". Mūsų mentalitetas yra tik pulti ir teisti, supratingumo dažnai 0.
Lietuvos ryte radau komentarą
Lietuvos ryte radau komentarą,
Vertas dėmesio pastebėjimas: "tik durnių laive gali būti skirtinga keleivių laipinimo į autobusus tvarka skirtinguose miestuose )) įlipus pro priekines duris Kaune, gali paaiškėti, kad Balbieriškyje išlipti privaloma per stogo liuką ))". O tas Samuilovas toliau savo nosies nieko nemato.... Įdomi ten KKT chebrytė dirba... matyt turi gerą užnugarį.... Matomai (galimai, gal būt?), žino su kuo, ir kaip dalintis kaip sakoma. "Gerovės" transportas.... Tik pabandyk juos pakritikuoti, tuoj iš kažkur išnyra jų samdyti teisininkai, video įrašai, garso įrašai, liudininkai, parodymai. Niu, niu negalima kritikuoti nei Nėniškio, nei Samuilovo. Suvalgys be garnyro! :) Jie nepakaltinami.
Gėda kkt
Gėda kkt,
lrytas irgi yra straipsnis, ten komentarą pateikia kitas kkt atstovas Samuilovas. Tai žinokite tikrai gėda skaityti! Užpelkėjo tokie vadovai šitiek metų trindami kėdes ir dar palaikydami vietas kol parlėks iš savivaldybės kitas nepamainomas vadovas- specialistas, kuris tik svaičioja kokią dar miesto teritoriją apmokestinti ir vis naujas taisykles išradinėja. Apsigėdino ant visos Lietuvos.
Milda
Milda ,
Tamsi atsilikusi šalis ta Lietuva.
Liet.
Liet.,
Ir dar norejau dadurti,kad tas nieniškis turetu begti paskui lansbergi
Liet.
Liet.,
Ka tu žer..a nieniški dabar atsiprašineji,kai ten visi tokie surinkti ir dar be vairuotojo pažimejimu
Gerbkime vairuotojus
Gerbkime vairuotojus,
Nesutikciau su komentaru apie vairuotojus,dažnai,beveik kasdien tenka važinėti,negalėčiau pasakyti,kad blogai vairuotojai dirba,viskas gerai,pajuda tvarkingai,netgi teko matyti palaukia atbegancios senutes,o darbas įtemptas,judėjimas didelis,taigi nevarykite ant vairuotojų,darbas sunkus,o čia dėl šuns,tai įvykis miestelėnams,lipa ne per priekines duris,su gyvūnu,tiesiog keleive labai inoringa.
Šį nutikimą KKT vadovas vadina „išpūstu burbulu“.....
Šį nutikimą KKT vadovas vadina „išpūstu burbulu“.....,
Taip didelis Nėniškio burbulas....Nėniškis? Kas jam rūpi? Pinigai, daugiau pinigų! Padidintos pravažiavimo kainos. Bet ar kas nors truputį pagerėjo? Ne , atvirkščiai, – masė vairuotojų - chamų, kurie veža ne žmones, o malkas- staigiai stabdo, pajuda iš stotelės ar užsidegus žaliam švisoforo signalui, staigiai pajuda su dideliu pagreitėjimu, keleiviai įlipę griuvinėja, važiuoja stresuodami, išsigandę vairuotojo „manevrų” .Vairuotojai nekreipdami dėmesio į keleivio amžių visus tujina. Atrodo, kad tie keleiviai kažkokie nepageidaujami, kažkokie nusižengę prieš vairuotoją. Dažnas vairuotojas „privairuoja” autobusą per metrą ar daugiau iki šaligatvio bordiūro (šaligatvio krašto) , nors turėtų stengtis nesudaryti nepatogumų ypač vyresnio amžiaus keleiviams, keleiviams su judėjimo problemomis įlipti ar išlipti iš autobuso. Firminis autobusų vairuotojų argumentas pasiteisinimui :- mums mažai moka. Vairuotojai galinėse stotelėse rūko autobuso salone (ilsisi "šildosi"). Nepatinka dirbti autobusų vairuotojais,- eikite ten kur gerai moka. Teko dirbti ir gyventi Airijoje. Skirtumas tarp Airijos ir Lietuvos (Klaipėdos) vairavimo kultūros , kaip kokioje Šveicarijoje ir gal Indijoje, . IR dar: Girulių plente (Pirmoji Melnragė, Antroji Melnragė, Neįgaliųjų aikštelė) kas kelis šimtus metrų įrengti MOKAMI parkingai. (žiemą nereikia mokėti, bet esmės tai nekeičia) Susimoki, ir ką – atvažiuoji su mažais vaikais, su senoliais, su žmonėmis turinčiais įvairias negalias. Ar ten tuose mokamuose parkinguose yra įrengti nors kokie nors tualetai. Ar turi „varyti” į kelnes, ar vežti neįgalų žmogų su neįgaliojo vežimėliu į krūmus atlikti gamtinių reikalų. O baudas surinkti tai oi-joi-joi kaip sugeba surinkti. Čia Klaipėdos „kaimiečio” Nėniškio vadovavimo stilius. Palauk Nėniški, pasibaigs ir tau „katino": dienos, lupti iš neįgaliųjų pinigus ir nichrena niekuo nesirūpinti….
Visi teisus ir ...neteisus
Visi teisus ir ...neteisus,
Miestiečiai nežino tokių suneliu vedliu,tokių sutob.vaziavimo sąlygų,manau kalciausia valdžia,vairuotojai turi būti apmoko tu,pranešti visiems keleiviams,kad šunelis vedlys,beje tik pro priekines duris ir gal kokį popierių rodyti,bet čia manykime buvo tikrinimas kaip tam pasiruose,visokiom situacijom,dar neteko matyti niekam suneliu vedliu.,visi teisus ir neteisus.
Naomi
Naomi,
vairuotojams butini kursai apie etika ir aplamai del lt. kalbos turi praeiti patikra:)
klaipėdietė
klaipėdietė,
Gėda KKT įmonei, ypač dėl tokių vairuotojų.Ir taip, šis gruzinas vairuotojas dažnai vairuodamas kalba mobiliuoju telefonu,yra gan grubus.Tiek laiko dirbant ir gyvenant Lietuvoje normalu būtų ir lietuvių kalba kalbėti jau. Kiek žmonėse pykčio ir neapykantos turi būti,kad užsipulti žmogų,įlipusį su šuniu.Tegul ir ne vedlys būtų,kas tokio nutiks tiems aplinkiniams keleiviams ,jegu šalia važiuos ir šuo?Pats baisiausias padaras Žemėje tikrai yra žmogus...
Iššūkis
Iššūkis ,
Neįgalus žmogus, turintys šunį-vedlį lipant į autobusą privalo : parodyti šuns pažymą, susirasti priekinės durys ( turint regos bėdų) sužymėti bilietą. Užduotis ir matant nėra paprasta . Ar ne perdaug reikalaujama iš žmonių turinčių sveikatos problemų. Klausimas ne kkt , bet savivaldybės klerkams.
Ups
Ups,
Šiandien važiavau 6 autobusu, vairuotojas panašus į kartvela, gruzina, manau, tas pats. Kadangi jis taip mėgsta tvarką, kodėl keturias stoteles, ir kol važiavo, ir kol stovėjo, vis kalbėjo mobiliu telefonu rusų kalba? Gal pirma jį į kursus nuvaryti....
Berta
Berta,
Kokia mes,lietuviai,šlykšti tauta - žmogus jau ir taip gyvenimo nuskriaustas,tai dar ir atjautos nesugebam išspausti,o ponia su ,,mano nuomone,,tegul niekada neatsiduria panašioje situacijoj kaip ta mergina
Dalia Marija
Dalia Marija,
Vilniuje visi šunys (ne tik vedliai) priimami į viešąjį transportą. Dėl to nekyla jokių problemų. Šunų savininkai pasisodina savo augintinius šalia savęs. Nėra buvę jokių konfliktų.
Ona
Ona ,
Gėda keleiviams kurie važiavo negi negirdėję apie šunis vedlius .tamsuma dar .nesistebiu kartvelu bet vietiniai buki .Gaila
M
M,
Autobusų parko administracija privalo įkalti į galvas vairuotojams, kad jie yra samdomi darbuotojai su fukcija vairuoti autobusą. Tik tiek. Vairuoti autobusa. Ką dabar tenka skaityti, vairuotojams atrodo kad čia į jų asmeninę priemonę / erdvę lipi. Tikiuosi vairuotojas bus atleistas ir pareigų.
Varyt lauk
Varyt lauk,
Ka tas vairuotojas kacapas, tegu lietuviskai ismoksta kalbeti
Mano nuomonė
Mano nuomonė,
Tai autobuso vairuotojas negana to kad tuti vairuoti, pardavinėti bilietus, tai dar turės ir sužiūrėti šuns vedlio dokumentus, sužiūrėti ar šuo skiepytas? Kada jam tai spėti padaryti? Juk tas pats vairuotojas tokius dokumentus gal pirmą kart gyvenime matys, ir kiek visa tai trunka ir užgaišina. Tai sodinkit šalia vairuotojo kaip anksčiau konduktorius, lai pardavinėja bilietukus ir tikrina visokius dokumentus, juk vairuotojo pareiga svarbiausia yra saugiai vežti keleivius!
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Kalta pirmiausiai Autobusų parko vadovybė dirbanti dar pagal praeities standartus ir priimdama į darbą Chamus vairuotojus.
Atvykeliams būtina išaikštinti ,kad čia EUROPA.
Tokiems vairuotojams ne vieta Lietuvoje ir jokio pateisinimo nėra.
Nesvarbu ,suprato kalba ar ne -su keleiviu būtina elgtis pagarbiai-tuo labiau neįgaliu.
Seniai laikas "tarybius hamus" vyti iš paslaugų sferos.
Na o keleiviai -čia msų visuomenės kultūros spragos.Deja per daug metų pažangos mažai.Gaila kad tuo keliu eina jaunoji karta.
Saviladybės reakcija parko vadovams manau turi būti itin griežta
Yra labai daug puikių autobusų vairuotojų, mandagių, gerai ir saugiai vairuojančių, bet tik kažkas nutinka ne taip, tuoj pat yra puolama į komentarus rašyt kokie visi vairuotojai blogi, kaip blogai vairuoja ir nemandagiai elgiasi. Yra visokių, pas kuriuos tikrai nesinorėtų antrą kartą įlipti, bet tikrai yra daug gerai dirbančių. Labai mėgstame kitus teisti, tačiau pasižiūrėkit kaip tiems patiems autobusams lengvosios nuolat užkišinėja, nepraleidinėja, autobusų vairuotojai dėl to dažnai ir staigiai stabdyt turi, o keleiviai iškart užsipuola kad ,,kaip malkas veža". Mūsų mentalitetas yra tik pulti ir teisti, supratingumo dažnai 0.
Vertas dėmesio pastebėjimas: "tik durnių laive gali būti skirtinga keleivių laipinimo į autobusus tvarka skirtinguose miestuose )) įlipus pro priekines duris Kaune, gali paaiškėti, kad Balbieriškyje išlipti privaloma per stogo liuką ))". O tas Samuilovas toliau savo nosies nieko nemato.... Įdomi ten KKT chebrytė dirba... matyt turi gerą užnugarį.... Matomai (galimai, gal būt?), žino su kuo, ir kaip dalintis kaip sakoma. "Gerovės" transportas.... Tik pabandyk juos pakritikuoti, tuoj iš kažkur išnyra jų samdyti teisininkai, video įrašai, garso įrašai, liudininkai, parodymai. Niu, niu negalima kritikuoti nei Nėniškio, nei Samuilovo. Suvalgys be garnyro! :) Jie nepakaltinami.
lrytas irgi yra straipsnis, ten komentarą pateikia kitas kkt atstovas Samuilovas. Tai žinokite tikrai gėda skaityti! Užpelkėjo tokie vadovai šitiek metų trindami kėdes ir dar palaikydami vietas kol parlėks iš savivaldybės kitas nepamainomas vadovas- specialistas, kuris tik svaičioja kokią dar miesto teritoriją apmokestinti ir vis naujas taisykles išradinėja. Apsigėdino ant visos Lietuvos.
Tamsi atsilikusi šalis ta Lietuva.
Ir dar norejau dadurti,kad tas nieniškis turetu begti paskui lansbergi
Ka tu žer..a nieniški dabar atsiprašineji,kai ten visi tokie surinkti ir dar be vairuotojo pažimejimu
Nesutikciau su komentaru apie vairuotojus,dažnai,beveik kasdien tenka važinėti,negalėčiau pasakyti,kad blogai vairuotojai dirba,viskas gerai,pajuda tvarkingai,netgi teko matyti palaukia atbegancios senutes,o darbas įtemptas,judėjimas didelis,taigi nevarykite ant vairuotojų,darbas sunkus,o čia dėl šuns,tai įvykis miestelėnams,lipa ne per priekines duris,su gyvūnu,tiesiog keleive labai inoringa.
Taip didelis Nėniškio burbulas....Nėniškis? Kas jam rūpi? Pinigai, daugiau pinigų! Padidintos pravažiavimo kainos. Bet ar kas nors truputį pagerėjo? Ne , atvirkščiai, – masė vairuotojų - chamų, kurie veža ne žmones, o malkas- staigiai stabdo, pajuda iš stotelės ar užsidegus žaliam švisoforo signalui, staigiai pajuda su dideliu pagreitėjimu, keleiviai įlipę griuvinėja, važiuoja stresuodami, išsigandę vairuotojo „manevrų” .Vairuotojai nekreipdami dėmesio į keleivio amžių visus tujina. Atrodo, kad tie keleiviai kažkokie nepageidaujami, kažkokie nusižengę prieš vairuotoją. Dažnas vairuotojas „privairuoja” autobusą per metrą ar daugiau iki šaligatvio bordiūro (šaligatvio krašto) , nors turėtų stengtis nesudaryti nepatogumų ypač vyresnio amžiaus keleiviams, keleiviams su judėjimo problemomis įlipti ar išlipti iš autobuso. Firminis autobusų vairuotojų argumentas pasiteisinimui :- mums mažai moka. Vairuotojai galinėse stotelėse rūko autobuso salone (ilsisi "šildosi"). Nepatinka dirbti autobusų vairuotojais,- eikite ten kur gerai moka. Teko dirbti ir gyventi Airijoje. Skirtumas tarp Airijos ir Lietuvos (Klaipėdos) vairavimo kultūros , kaip kokioje Šveicarijoje ir gal Indijoje, . IR dar: Girulių plente (Pirmoji Melnragė, Antroji Melnragė, Neįgaliųjų aikštelė) kas kelis šimtus metrų įrengti MOKAMI parkingai. (žiemą nereikia mokėti, bet esmės tai nekeičia) Susimoki, ir ką – atvažiuoji su mažais vaikais, su senoliais, su žmonėmis turinčiais įvairias negalias. Ar ten tuose mokamuose parkinguose yra įrengti nors kokie nors tualetai. Ar turi „varyti” į kelnes, ar vežti neįgalų žmogų su neįgaliojo vežimėliu į krūmus atlikti gamtinių reikalų. O baudas surinkti tai oi-joi-joi kaip sugeba surinkti. Čia Klaipėdos „kaimiečio” Nėniškio vadovavimo stilius. Palauk Nėniški, pasibaigs ir tau „katino": dienos, lupti iš neįgaliųjų pinigus ir nichrena niekuo nesirūpinti….
Miestiečiai nežino tokių suneliu vedliu,tokių sutob.vaziavimo sąlygų,manau kalciausia valdžia,vairuotojai turi būti apmoko tu,pranešti visiems keleiviams,kad šunelis vedlys,beje tik pro priekines duris ir gal kokį popierių rodyti,bet čia manykime buvo tikrinimas kaip tam pasiruose,visokiom situacijom,dar neteko matyti niekam suneliu vedliu.,visi teisus ir neteisus.
vairuotojams butini kursai apie etika ir aplamai del lt. kalbos turi praeiti patikra:)
Gėda KKT įmonei, ypač dėl tokių vairuotojų.Ir taip, šis gruzinas vairuotojas dažnai vairuodamas kalba mobiliuoju telefonu,yra gan grubus.Tiek laiko dirbant ir gyvenant Lietuvoje normalu būtų ir lietuvių kalba kalbėti jau. Kiek žmonėse pykčio ir neapykantos turi būti,kad užsipulti žmogų,įlipusį su šuniu.Tegul ir ne vedlys būtų,kas tokio nutiks tiems aplinkiniams keleiviams ,jegu šalia važiuos ir šuo?Pats baisiausias padaras Žemėje tikrai yra žmogus...
Neįgalus žmogus, turintys šunį-vedlį lipant į autobusą privalo : parodyti šuns pažymą, susirasti priekinės durys ( turint regos bėdų) sužymėti bilietą. Užduotis ir matant nėra paprasta . Ar ne perdaug reikalaujama iš žmonių turinčių sveikatos problemų. Klausimas ne kkt , bet savivaldybės klerkams.
Šiandien važiavau 6 autobusu, vairuotojas panašus į kartvela, gruzina, manau, tas pats. Kadangi jis taip mėgsta tvarką, kodėl keturias stoteles, ir kol važiavo, ir kol stovėjo, vis kalbėjo mobiliu telefonu rusų kalba? Gal pirma jį į kursus nuvaryti....
Kokia mes,lietuviai,šlykšti tauta - žmogus jau ir taip gyvenimo nuskriaustas,tai dar ir atjautos nesugebam išspausti,o ponia su ,,mano nuomone,,tegul niekada neatsiduria panašioje situacijoj kaip ta mergina
Vilniuje visi šunys (ne tik vedliai) priimami į viešąjį transportą. Dėl to nekyla jokių problemų. Šunų savininkai pasisodina savo augintinius šalia savęs. Nėra buvę jokių konfliktų.
Gėda keleiviams kurie važiavo negi negirdėję apie šunis vedlius .tamsuma dar .nesistebiu kartvelu bet vietiniai buki .Gaila
Autobusų parko administracija privalo įkalti į galvas vairuotojams, kad jie yra samdomi darbuotojai su fukcija vairuoti autobusą. Tik tiek. Vairuoti autobusa. Ką dabar tenka skaityti, vairuotojams atrodo kad čia į jų asmeninę priemonę / erdvę lipi. Tikiuosi vairuotojas bus atleistas ir pareigų.
Ka tas vairuotojas kacapas, tegu lietuviskai ismoksta kalbeti
Tai autobuso vairuotojas negana to kad tuti vairuoti, pardavinėti bilietus, tai dar turės ir sužiūrėti šuns vedlio dokumentus, sužiūrėti ar šuo skiepytas? Kada jam tai spėti padaryti? Juk tas pats vairuotojas tokius dokumentus gal pirmą kart gyvenime matys, ir kiek visa tai trunka ir užgaišina. Tai sodinkit šalia vairuotojo kaip anksčiau konduktorius, lai pardavinėja bilietukus ir tikrina visokius dokumentus, juk vairuotojo pareiga svarbiausia yra saugiai vežti keleivius!
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.