Arvydas Vaitkus: Dar vienas neapdairaus planavimo pavyzdys – Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcija

(2)

Paveldėjome situaciją, kai beveik tame pačiame kelio ruože vykdomi du skirtingi projektai, dviejų skirtingų rangovų ir užsakovų, o įkaitais, tikėtina, jau nuo pirmadienio taps visi vairuotojai įvažiuojantys į miestą Vilniaus plentu.

Kodėl?



Lietuvos automobilių kelių direkcija pradeda viaduko virš geležinkelio rekonstrukciją ir planuoja uždaryti dalį vienos eismo juostos Vilniaus plente Baltijos žiedo link.

Jau dabar nesunku prognozuoti – laukia ilgas kelias spūstyse.

Nors mūsų žiniomis Lietuvos automobilių kelių direkcija sutartį dėl rangos darbų turėjo dar vasarį, darbus pradeda tik dabar, artėjant žiemos sezonui ir prasidėjus mokslo metams padidėjus srautams iš rajono į miestą.



Todėl...



Suprasdami, kad įvažiavimas į miestą gali būti paralyžiuotas, nedelsiant priėmėme sprendimą – atlikti dalinį Baltijos prospekto estakados darbų pridavimą ir atverti eismą.

Estakados atvėrimas spūsčių problemos, kol Lietuvos automobilių kelių direkcija nebaigs darbų, neišspręs, bet tikimės, kad srautams pasiskirsčius per Baltijos žiedą ir estakadą, spūstys bent kiek sumažės.

Stebėsime situaciją ir jei reikės prašysime policijos pareigūnų pagalbos rytais reguliuojant eismą Jakų žiede.

Turime įtarimų, kad rytinio piko metu gali „užsikimšti“ Jakų žiedas ir vairuotojai nebegalės pajudėti nei viena kryptimi.

Deja....



O mes spaudžiame savo rangovus, kiek įmanoma greičiau užbaigti Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcijos užbaigimą.

Tikimės, kad tai pavyks padaryti 4 mėnesiais anksčiau nei buvo suplanuota, dar šių metų pabaigoje.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder