Tarybos nariai taip pat gvildena šį klausimą ir prašo be užuolankų informuoti, kaip sekasi statybos darbai. Anot Savivaldybės atstovo, nors problemų yra, kol kas jos išsprendžiamos.
Netikusių rangovų pavojus
Praėjusį ketvirtadienį Vietos ūkio ir kaimo reikalų komiteto posėdyje Tarybos narė Loreta Piaulokaitė-Motuzienė atkreipė dėmesį, kad praėjusių metų pabaigoje įmonei, statančiai autobusų stotį, buvo paskelbta restruktūrizacija, o gruodžio 15 d. buvo gautas raštas, kad įmonė daranti technologinę pertrauką.
„Panagrinėkime, kaip gali bendrovė laimėti konkursą ir po 4 mėnesių pradėti bankroto procedūrą? Įmonės biudžete 2020 m. buvo 400 tūkst. Eur nuostolis. Kodėl nebuvo apie situaciją informuoti komiteto nariai? Ar jūs nežinojote, ar nesidomite, kas vyksta?“ ‒ aštrius klausimus kėlė L. Piaulokaitė-Motuzienė.
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos Teisės ir personalo skyriaus vedėjas Vaidotas Jasas teigė esą pats sužinojęs informaciją apie planuojamą statybos įmonės restruktūrizaciją tik gruodžio 16 d. „Kol kas šiai įmonei restruktūrizacijos byla nėra iškelta. Nereikėtų klaidinti Tarybos narių“, ‒ posėdyje sakė V. Jasas.
Vedėjas patvirtino, kad šiuo metu įmonė dėl nepalankių oro sąlygų darbams vykdyti yra paskelbusi technologinę pertrauką. Tokia pertrauka pagal įstatymus nėra įskaičiuojama į darbų atlikimo terminą.
Vietos ūkio ir kaimo reikalų komiteto pirmininkas Jonas Dumašius išreiškė abejonę, ar tikrai Gargždų autobusų stotis bus baigta laiku. „Daug klausinėju.
Bet kaip dažnai atsitinka mūsų rajone, matau pavojų, kad parenkame netikusius rangovus, kurie sugadina mums reikalus. Kaip atsitiko su Gobergiškės darželiu, Endriejavo kultūros namais, ‒ vis nepabaigiamų projektų pavyzdžius posėdyje teikė komiteto pirmininkas.
‒ Kaip Savivaldybė turi apsidrausti nuo tų sunkumų, kurie ištiks rangovų įmonę?“
Pasiryžę darbus pabaigti
Teisės ir personalo skyriaus vedėjas V. Jasas atsakydamas Tarybos nariams teigė, kad kiekvieną savaitę yra bendraujama su autobusų stoties rangovais, vykstama į statybvietę. „Sprendžiame problemas, kurių, pripažinsiu, yra.
Tiesa, įmonė nerodo ženklų, kad turi kažkokių sunkumų. Jie kiekvieną kartą mums parodo, kad yra užsakyta medžiagų, viskas apmokėta. Jie darbus pasiryžę pabaigti, ‒ aiškino V. Jasas.
‒ Kai buvo parinktas rangovas, džiaugėmės, pažiūrėję jų anksčiau atliktus darbus. O kas atsitiks per pusmetį – negalime nuspėti ateities. Mes taip pat nerimaujame kaip ir jūs.“
Vicemerė Audronė Balnionienė pasidžiaugė Tarybos kolegų darbu. „Mano praktikoje nėra kasdienybė, kad Vietos ūkio ir kaimo reikalų komitetas darytų išvažiuojamąjį posėdį, net atskirą klausimą svarstyti įsitraukė.
Tai yra rūpesčio išreiškimas, nes kiekvieno Tarybos nario rūpesčiai yra už savo rinkėjų gyvenimo kokybę, o Ūkio komiteto – už ūkį ypatingai“, ‒ kalbėjo A. Balnionienė.
Vietos ūkio ir kaimo reikalų komiteto pirmininkas J. Dumašius įpareigojo Savivaldybės atstovus informaciją apie Gargždų autobusų stoties statybas pateikti kitą mėnesį vyksiančiame komiteto posėdyje.
Norėtų vietų ir įkrovos
Komiteto posėdyje aptarti ir kiti klausimai, susiję su statoma Gargždų autobusų stotimi. Vietos ūkio ir kaimo reikalų komiteto pirmininkas J. Dumašius pateikė prašymą, jei yra galimybė koreguoti projektą ir įrengti vieną ar dvi vietas elektromobiliams įkrauti.
Tarybos narys Virgilijus Skuodas informavo, kad į jį kreipėsi susirūpinę Gargždų taksi asociacijos nariai klausdami, ar numatytos prie autobusų stoties vietos taksi automobiliams stovėti.
Savivaldybės administracijos direktorius Justas Ruškys informavo, kad stovėjimo vietos planuose yra, tačiau tik pabaigus darbus bus galimybė numatyti konkrečias vietas.
Statybų kokybės neišpeikė
2021 m. rugpjūčio viduryje Klaipėdos rajono savivaldybės administracija su rangovu pasirašė 777,4 tūkst. eurų vertės sutartį. Buvo tikimasi, kad Gargždų autobusų stoties statybos darbai bus įvykdyti per 6 mėnesius.
Antradienį apie pietus „Bangos“ korespondentai autobusų stoties statybos aikštelėje matė dirbančius darbininkus. Ant aikštelės tvoros pakabintame skelbime nurodytas statybos darbų vadovas, tačiau paskambinus nurodytu telefonu paaiškėjo, kad jis nuo lapkričio mėnesio jau nebedirba.
Minėtame stende duomenys dar nepakeisti.
Statybos aikštelės stende nurodytas įmonės, vykdančios techninę priežiūrą, atstovas Valdas Jukna „Bangai“ telefonu teigė, kad statybos darbų eigos priežasčių jis nekomentuosiąs, nes nėra įgaliotas kalbėti šiuo klausimu.
„Yra užsakovas, yra rangovas, techninė priežiūra šneka vėliausiai. Dėl kokybės su manim galite kalbėtis. Viską prižiūriu. Tai, kas yra padaryta, atitinka teisės reglamentus“, ‒ komentavo V. Jukna.
Jis patvirtino, kad pasitarimai vykstantys kiekvieną savaitę. Priminsime, kad projektuojant stotį buvo siūloma keletas geometrinių sprendimų, tačiau galiausiai pasirinkta ovalo, cilindro forma.
Pastatas sieks iki 7 metrų aukščio, o jame dominuos mediena, stiklas ir metalas. Suplanuotos 4 autobusų sustojimo vietos, 11 vietų automobiliams. Perone bus įrengta lauko medija ir keleivių informavimo sistema.
Stoties pastatas su keleivių laukimo sale, prekybos vieta, bilietų kasa, informacijos centru, sanitarinėmis ir administracinėmis patalpomis bus apie 140 kv. m dydžio.
Rašyti komentarą