Anot jo didelis kiekis skundų pasiekiančių jį nuo gyventojų rodo ne ką kitą, o tai kad miestas nereaguoja į gyventojų prašymus užtikrinti susiekimą mieste.
A. Vaitkaus teigimu, remiantis detaliuoju planu, šioje sankryžoje ateityje turėtų būti nugriautas miesto savivaldybei priklausantis pastatas ir įrengtas papildomas laisvas išvažiavimas į H. Manto gatvę.
Pasak politiko, toks sprendimas išspręstų esamą problemą, nes panašūs variantai jau yra pasiteisinę ir kitose Klaipėdos vietose.
„Analogiškais sprendimais eismo srauto pralaidumo problemos buvo išspręstos važiuojant nuo miesto centro H. Manto gatve ir sukant į Šiaurės prospektą bei važiuojant nuo Kretingos gatvės ir sukant į Liepojos gatvę.
Šie pavyzdžiai, kaip rodo praktika, buvo prasmingi, leido greičiau išsiskirstyti transporto srautams, buvo taupomas eismo dalyvių laikas, gerinama ekologija“, – teigė Miesto tarybos narys.
Pasak A. Vaitkaus, jis jau pateikė oficialų raštą Klaipėdos miesto savivaldybės direktoriui Gintarui Neniškiui dėl šios sankryžos rekonstrukcijos įtraukimo į kitų metų strateginį savivaldybės veiklos planą su prašymu iš anksto numatyti projektui skirtas lėšas.
Anot jo, eismo pralaidumo problemą šioje sankryžoje jau buvo mėginta spręsti anksčiau, tačiau taikytos priemonės ilgalaikio efekto nedavė.
„Šis vasaros sezonas parodė, kad praėjusiais metais prailginus posūkio juostą iš P. Lideikio gatvės į H. Manto gatvę miesto centro link, eismo situacija šioje sankryžoje pagerėjo, tačiau problema iš esmės neišsisprendė, automobilių kamščiai, ypač piko valandomis, liko“, – teigė politikas.
A. Vaitkus teigia, kad praėjusią savaitę jį pasiekė gyventojų prašymas padėti spręsti eismo pralaidumo problemą H. Manto ir P. Lideikio gatvės sankryžoje.
Kaip teigiama prašyme, važiuojant P. Lideikio gatve nuo Melnragės pusės ir norint sukti dešinėn centro link į H. Manto gatvę piko valandomis formuojasi didelės automobilių spūstys.
Politikas tikisi, kad į šį gyventojų prašymą bus operatyviai atsižvelgta planuojant lėšas kitų metų biudžete.