Nors Klaipėdos apskrities verslininkų asociacijos valdyba prieš pat posėdį politikams išplatino raštą, kuriame išreiškė nepasitenkinimą savivaldybės administracijos siūloma metodika, tarybos sprendimo tai nepakeitė.
Opozicijos nariai siūlė atidėti šio klausimo svarstymą ir, atsižvelgus į vežėjų išsakytas mintis, jį dar kartą patobulinti, tačiau tik 9 politikams pritarus šis siūlymas buvo atmestas.
Projekto priešininkai akcentavo, kad ši metodika reikalinga tik tam, kad vėliau didinant autobusų bilietų kainas kartu didėtų ir maršrutinių taksi kainos.
"Jie yra rinkos dalyviai ir turi laikytis rinkos sąlygų. Primenu, kad į šią rinką jie atėjo ne konkurso tvarka. Jie nėra laisvi vežėjai, nes yra sudarę sutartis su savivaldybe", - akcentavo Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.
Savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė pabrėžė, kad ši metodika reikalinga tam, kad būtų galima patikrinti kainas.
"Geriau metodiką dabar patvirtinti, o vėliau tobulinti", - siūlė J. Simonavičiūtė.
Rolandas Bražinskas linkėjo vežėjams kuo greičiau susitaikyti, kad kitos alternatyvos negali būti, ir jie privalės vadovautis patvirtinta metodika.
Jam pritardamas Artūras Šulcas pabrėžė, jog Klaipėda bus pirmasis miestas, kuris sujungs į vieną dvi sistemas.
"Procesas jau pajudėjęs. Du maršrutai, kurie veža į priemiesčius, jau įsijungė į šią sistemą ir jiems puikiai sekasi. Manau, kad ietys visiškai be reikalo kryžiuojamos. Tai tik formalumas, kurio galiojimo laikas baigsis rugsėjo pirmąją", - karštas diskusijas užbaigė A. Šulcas.
Rašyti komentarą