"Vakarų ekspreso" skaitytojai svarsto, kad skrydžių gausa negalintis pasigirti Palangos oro uostas galėtų atgyti bent šiltojo sezono metu. Esą kaip buvo patogu, kai 2007-2009 metais iš šio oro uosto buvo galima skristi į lietuvių mėgstamą Turkiją bei kitus populiarius kurortus. Tačiau, pasak kelionių organizatorių, 2007-2009 metai buvo itin didelės perkamosios galios periodas, todėl tuomet skrydžiai iš Palangos oro uosto ir pasitvirtino.
"Šiam momentui šis regionas nesugeneruoja didelių turistų srautų, o neturėdami pakankamo jų kiekio, negalėsime užtikrinti tinkamos paslaugų kokybės", - aiškino "Teztour" Rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.
Būtent šis kelionių organizatorius prieš kelerius metus ir organizavo skrydžius iš Palangos į užsienio kurortus.
"Manome, jog Vakarų Lietuvos regionas turėtų būti mažesnių sąnaudų oro bendrovių tikslas, o ne taip, kaip yra dabar - "Wizzair", "Ryanair" skraido iš pagrindinių šalies oro uostų, bet ne iš regionų. Užsienyje mažosios oro linijų bendrovės orientuojasi būtent į nuo didžiųjų miestų nutolusius regionus, taip gerindamos šalies infrastuktūrą bei suteikdamos regionų gyventojams daugiau patogumo keliauti", - savo nuomonę išsakė I. Aukštuolytė.
Kito kelionių organizatoriaus - "Novaturo" - atstovai sako neatmetantys galimybės sugrįžti prie svarstymų dėl skrydžių iš Palangos oro uosto, tačiau ne dabar.
"Visuomet svarstome įvairias galimybes, padedančias išplėsti mūsų vykdomų paslaugų spektrą bei suteikti klientams dar daugiau patogumo. Skrydžius iš Palangos oro uosto taip pat visuomet vertiname, kaip vieną tokių galimybių", - sakė "Novaturo" generalinis direktorius Linas Aldonis.
Tačiau, pasak jo, įgyvendinant 2015 m. vasaros sezono programą susikoncentruota į Vilniaus, Rygos ir Talino pagrindinius oro uostus, kur yra didžiausias turistų srautas.
"Bet neatmetame galimybės, kad ateinančiais sezonais sugrįšime prie svarstymų ir dėl skrydžių iš Palangos oro uosto", - minėjo "Novaturo" vadovas.
Teigiama, jog praėjus metams po Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimo, jų veiklos efektyvumas padidėjo 11 proc. Taip pat nurodoma, kad pagal valstybės įmonės Lietuvos oro uostų politiką, Vilniaus oro uostas yra pagrindinis šalies oro uostas, Kauno oro uostas ilgainiui turėtų tapti su aviacija susijusių verslų baze, o Palangos oro uostas esą turėtų orientuotis į Klaipėdos regiono poreikius ir atvykstamojo turizmo aptarnavimą. Visus oro uostus numatoma išnuomoti privačiam kapitalui koncesijos būdu. Vyriausybė Susisiekimo ministerijai, Lietuvos oro uostams ir VšĮ "Investuok Lietuvoje" jau pavedė parengti atitinkamą koncesijos investicijų projektą.
Rašyti komentarą